boomschors
logobanner

 

Tips bij problemen op onze website.

Wij ontvangen regelmatig klachten van mensen die de aanpassingen aan onze website
niet kunnen bekijken op hun computer.

Bij het openen van het internet (en veel mensen klikken daarvoor op de knop Internet Explorer)
opent uw computer een browser. Een browser is een programma waarmee je sites die op het
internet staan kan bekijken. Er zijn echter verschillende browsers, niet alleen Internet Explorer,
maar ook Google Chrome.

Meer en meer zal Google Chrome de norm worden in plaats van Internet Explorer.

Nu is het zo dat uw computer bij het openen van een site steeds enkele onderdeeltjes 'download'
op uw computer (zogenaamde cookies) om later wanneer U die website nog eens wil bekijken
op een ander tijdstip deze website sneller te kunnen openen.

En daar ligt nu bij veel mensen het probleem. Deze cookies zorgen ervoor dat uw computer
NIET de laatste versie opent maar wel de laatst gekende versie van de website.

Om dit te verhelpen dient U gewoon even de websitepagina te verversen door op de toes F5 te
klikken of de handeling zoals hieronder uitgelegd uit te voeren.

Zowel in Internet Explorer als in Google Chrome kan dit door bovenaan op het icoontje te
klikken om te verversen. Het ronde pijltje.

Onderstaand 2 afbeeldingen waar U dit icoontje op uw browser kan vinden :

Bij Internet Explorer is dat in de rechterbovenhoek (klik op de foto voor een vergroting)

Bij Google Chrome is dat in de linkerbovenhoek (klik op de foto voor een vergroting)

 

Indien U alsnog problemen ondervind kan U steeds contact opnemen met onze webmaster.
U kan hem bereiken via mail :
insitewebdesign@live.be

 

 

Ontwerp | Insitewebdesign